FANDOM

Selamat datang ke Wiki Ejen Ali

Wiki logo
Pusat maklumat mengenai siri Ejen Ali dibuat khas oleh peminat untuk peminat!

Sebelum menyunting, sila baca dasar wiki untuk mengetahui peraturan dan larangan di wiki ini. Terdapat 232 rencana di wiki ini.

Laman ini tiada hubungan rasmi dengan pihak Wau Animation, iaitu pencipta dan pemilik Ejen Ali.

Tentang Ejen Ali
Logo Ejen Ali 2

Ejen Ali merupakan sebuah siri animasi Malaysia yang mengisahkan tentang seorang pelajar Darjah Enam bernama Ali yang menjadi seorang ahli perisikan untuk sebuah pertubuhan rahsia secara terpaksa kerana tidak sengaja melibatkan diri dengan misi pertubuhan tersebut menentang musuh.

Selanjutnya...

Sertai Kami!
Kini terdapat 232 rencana dan 1,829 fail.

Kami mengajak ANDA untuk turut menyumbang kepada wiki ini!

Mula-mula sekali, berdaftar untuk membuka akaun peribadi, atau log in jika sudah mempunyai akaun.

Jika anda pengguna baru Wikia, sila bermula dengan pautan-pautan di atas. Jika anda sudah berpengalaman dalam menyunting dan mahu menyumbangkan sebuah rencana mengenai Ejen Ali, sila ciptakan di dalam petak di bawah:

Sekitar Wiki

Tinjauan: Watak
Watak kegemaran anda?
 
2
 
0
 
0
 
3
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
1
 
2
 
0
 
4
 
0
 
1
 
0
 
1
 
1
 
3
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 04:18 pada 1 April 2018, setakat ini 19 orang sudah mengundi.

Hubungi

Pasukan di WAU Animasi Sdn. Bhd. akan berasa gembira untuk mendengar daripada rekrut masa hadapan. Rekrut masa hadapan WAU Animasi boleh mencapai pasukan di:

thewaufactor@wau.my
+60383220236 - WAU Mission Control

Pautan Luar

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu