FANDOM

Selamat datang ke Wiki Ejen Ali

Wiki logo
Pusat maklumat mengenai siri Ejen Ali dibuat khas oleh peminat untuk peminat!

Sebelum menyunting, sila baca dasar wiki untuk mengetahui peraturan dan larangan di wiki ini. Terdapat 234 rencana di wiki ini.

Laman ini tiada hubungan rasmi dengan pihak WAU Animation, iaitu pencipta dan pemilik Ejen Ali.

Tentang Ejen Ali
Logo Ejen Ali 2

Ejen Ali merupakan sebuah siri animasi Malaysia yang mengisahkan tentang seorang pelajar darjah enam bernama Ali yang menjadi seorang ahli perisikan untuk sebuah pertubuhan rahsia secara terpaksa kerana tidak sengaja melibatkan diri dengan misi pertubuhan tersebut menentang musuh.

Selanjutnya...

Sertai Kami!
Kini terdapat 234 rencana dan 1,950 fail.

Kami mengajak ANDA untuk turut menyumbang kepada wiki ini!

Mula-mula sekali, berdaftar untuk membuka akaun peribadi, atau log masuk jika sudah mempunyai akaun.

Jika anda pengguna baru Wikia, sila bermula dengan pautan-pautan di atas. Jika anda sudah berpengalaman dalam menyunting dan mahu menyumbangkan sebuah rencana mengenai Ejen Ali, sila ciptakan di dalam petak di bawah:

Sekitar Wiki

Tinjauan: Watak
Watak kegemaran anda?
 
3
 
0
 
0
 
3
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
2
 
3
 
0
 
4
 
0
 
1
 
0
 
1
 
1
 
3
 
1
 
0

Tinjauan ini dibuka di 04:18 pada 1 April 2018, setakat ini 24 orang sudah mengundi.

Tinjauan: Teras
Teras yang ingin anda sertai?
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 14:50 pada 29 Disember 2018, setakat ini 0 orang sudah mengundi.

Hubungi

Pasukan WAU Animation Sdn. Bhd. akan berasa gembira untuk mendengar rekrut untuk masa hadapan. Hubungi WAU Animation di:

thewaufactor@wau.my
+60383220236 - WAU Mission Control

Pautan luar

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu